Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Iran bez ruskih S-300 u interesu Izraela

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 septembar 2010 18:46
Petrushin
A zasto bi Rusiji u ovom trenutku smetao jedan manji rat na Bliskom Istoku?

Nafta ce da skoci 100-200%. Rusija da zaradi 100-200%.

Izrael ce ranije da udje u razmisljanje o napadu, ako sistema nema!

Iranci ne mogu - u svakom slucaju - nista da urade, ni sa njima, niti bez njih!

Obuka na njima se ne moze sprovesti tako brzo!

Rusija u tom slucaju izaziva gnev, koji joj nije potreban.

A Iran neka iz ovoga izvuce neku pouku: da ne zavlaci svuda nos - kao kod nas u Bosni i Kosmetu!

Iranu, ionako, uskoro prijeti civilni rat!
Preporuke:
0
0
2 petak, 24 septembar 2010 19:09
MP
Nova geopolitika na delu.
Preporuke:
0
0
3 petak, 24 septembar 2010 19:21
A L Mollari
Posle ovakvog teksta prenesenog sa sajta Fonda Strateške Kulture, čemu mi Srbi možemo da se nadamo?

Ovo je strašno...
Preporuke:
0
0
4 petak, 24 septembar 2010 19:42
Darko Stanojević
Aha, i vi se davite?

Kako onda da se očekuje pomoć odatle, kako mnogi odavde prizivaju "maćušku Rosiju"?

Nikako.
Preporuke:
0
0
5 petak, 24 septembar 2010 20:38
Gavra
Pre bi se moglo govoriti o navlačenju Izraela da uradi ono što planira malo ranije. Iranci su već nabavili S-300 za potrebe zaštite svojih nuklearnih postrojenja (na crnom tržištu ali sa diskretnim odobravanjem Rusije). Izraelu ne odgovara gubitnička avantura ali ko pita Izrael.
Na kraju će profitirati Iran i Rusija.
Preporuke:
0
0
6 petak, 24 septembar 2010 22:53
Danilo
Od dolaska Putina na vlast,ruska zvanicna politika sve vise poprima mnogo lukavije i nepredvidljivije obrise u stilu JEDNO PRICAMO,DRUGO RADIMO,kao sto Zapad to radi vec vijekovima,(u novije vrijeme vrse kolonizaciju drzava a sve pod izgovorom "donosenja demokratije").Sovjetska politika da se sve kaze u brk (sto na umu to na drumu)je bila naivna i pogresna sto se koristilo u zapadnoj javnosti za blacenje tog sistema i te politike i upiranjem prstom u njih kao potencijalnog agresora.Sada se u Rusiji radi na drugi nacin,neki kazu KG-beovski.Tako se ovih posljednjih godina cuje da Putin kaze da neko oruzje ne izvozi drzava Rusija nego da to cini kompanija Rosobornexport ili neka druga.Takvom taktikom se SAD sluze vec 50 godina.
U pravu su komentatori Petrushin i Gavra koji govore o nafti i navlacenju SAD i Izraela da napadnu Iran jer bi to ne samo poskupilo naftu nego bi se u Rusiju islo moliti i za naftu i za gas ne pitajuci za cijenu jer bi potraznja energenata daleko prevazisla ponudu.Jer,iz Perzijskog zaliva izlazi oko 40 % ukupne proizvodnje OPEK-a.
Rusija i Kina su,vec odavno,javno rekli(u sklopu Sangajske inicijative) da nece dopustiti da SAD dodje u Centralnu Aziju i da izidje na Kaspij.To je za njih crvena linija i to je Americi receno.
A Americki plan za razgradnju Rusije treba poci od ruskog "mekog trbuha" tj.sa Kaspija i Kavkaza.Tako da Ivasov moze pricati razne price,ali pad Irana znaci i velike probleme za Rusiju i to se nece dozvoliti.A,u Kini vec dizu na ustanak pokrajinu Sin-Djan(Xin Jiang)koja je bogata naftom i koja je tu u centralnoj Aziji,a u kojoj,naravno,zivi islamski svijet.
Naravno,Leonid Ivasov nista od toga nije spomenuo sto se cini "pomalo" nelogicno.
Ima,naravno momenata kada Rusija pokaze zube pa kome se to dopadalo ili ne,kao na primjer rat u Gruziji i zastita J.Osetije i Abhazije,ili,kako juce ambasador Rusije u BiH B.Harcenko rece u intervjuu za "Glas Srpske" da Rusija cvrsto stoji iza statusa Republike Srpske.Tu je sve jasno.
Preporuke:
0
0
7 petak, 24 septembar 2010 23:21
Jovan
Ne zaboravite veliku rusku obmanu Izraela i zapada 1973. godine. Ruski vojni stručnjaci mesecima posećuju Egipat i pripremaju ga za rat sa Izraelom. Tajnim kanalima se dopremaju PVO sistemi, radari, oprema za kopnene jedinice , tenkovi. Tenkovi se prebacuju na Sinaj, mesecima po dva komada dnevno na kamionima pod ciradom što prolazi ne zapaženo od suprotne strane. Ti transporti se tumače kao dopremanje uobičajenih podrepština u Egipatsku bazu na Sinaju. Kada su pripreme za rat završene rusi povlače svoje stručnjake i lažiraju diplomatski incident sa Egiptom tako da demonstrativno povlače svog ambasadora iz Egipta. Zapad i Izrael ništa ne sumnjaju u to što se dešava. Sledi munjeviti napad Egipatskih tenkovskih jedinica, potpuni debakl Izraela i povlačenje sa Sinaja što je i današnji status. Da nije bilo reakcije Francuske mornarice i amerikanaca Izrael ne bi postojao i bio okupiran od strane Egipta.
Ova situacija sa Iranom mi miriše na nešto slično. To je navlačenje Izraela na pogrešan korak.
Preporuke:
0
0
8 petak, 24 septembar 2010 23:27
Stari Vujadin
Jeljcinov general kritikuje Putina?!
Stalo mu je da Iran dobije S-300, ali se ne sećam šta je Srbija dobila 1999. od Ivašova i Jeljcina, sem one trojice što su pevali po mostovima.
Preporuke:
0
0
9 petak, 24 septembar 2010 23:28
TOPOLj
Ovdje je general Ivašov zaboravio da naglasi da su nuklearku u Bušeru gradili ruski stručnjaci.To je u cijeloj priči daleko važnije od raketnog kompleksa S-300.Nadalje,judeo-atlanska civilizacija je kažnjena za događaje na Kavkazu od prije dvije godine.Veliki broj instruktora iz Izraela je poginuo koji su zajedno sa svojim NATO kolegama obučavali Sakašvilijeve teroriste."Zdrobljen je jedan cijeli mali planinski gradić" kako je kukao diktator Sakašvili,samo nije pomenuo da je taj gradić bio podzemna baza NATO instruktora i instruktora iz Izraela.O tome koliko ih manje ima ćuti i on i njegovi mentori kao zaliveni.Dalje,i judeo-atlantisti i islam su neprijatelji Rusije.I jedni i drugi snose krivicu za terorizam u Rusiji.Berezovski,Hodorkovski,Vajnštajn-Kasparjan alias Kasparov(osvijedočeni neprijatelj Putinove Rusije i nikada zaboraviti,srpskog naroda),Dudajev,Zakajev,Mashadov,itd,itd,samo su dio "zvučnih imena" te osovine zla.Prema tome,lično Rusije što se tiče,ona može mirno da spava.A njeni neprijatelji neka razmišljaju šta će i kako će.
Preporuke:
0
0
10 subota, 25 septembar 2010 00:07
Ultravisitor
Sve je isto samo njega (Borisa Y.)nema.
Preporuke:
0
0
11 subota, 25 septembar 2010 00:37
Darko Stanojević
G. "Topolj", zar vam nije lakše da uzmete rusko državljanstvo? Zašto se mučite sa nama, uvek nezahvalnim Srbima naspram majčice Rusije?

Vi (a i ostali rusofili) predstavljate uvek amortizer, šta god da se javi odande. Ako Putin kaže "A!", vi ga odmah blagosiljate i pozivate u pomoć. Ako Medvedev kaže"B!", kreće žal što nemamo takovg ovde. A kada ovaj general opali po toj dvojici heroja, vi poručujete da su krivi treći, "osovine zla", ali će sve biti u redu i da "majka" može mirno da spava. Užasno pojednostavljujem, ali princip je tu.

Mnogo je to ksenofilije i previše razumevanja za sve što dlazi odande, za moj ukus (i ne samo za moj). Ličite na pravog "eurofanatika", samo, kada se okrene druga strana medalje.

Ne ljutite se na mene, nego se ponekada ogledajte za sobom, tj. svojim tekstovima. Zamenite reč "Rusija" u njima rečju "SAD" ili "Nemačka" i biće vam jasnije na šta mislim.

Da se našalim, ne menjajte nadimak u "Patriot".

-----

Iskreno, gledajući kako se Rusija drži u zadnjih par godina što se tiče globalne, a i balkanske politike, počinjem da verujem da kuju zaista žestoke i duboke "osvetničke" planove naspram istorijskih neprijatelja, a i ko se namesti između.
Preporuke:
0
0
12 subota, 25 septembar 2010 00:39
Aleksandar
Ma kakvo "navlacenje" Izraela "da uci nesto pogresno" i da to uradi pre nego kasnije. Prvo, Izral nije samostalna drzava, vec anglo-americka (odnosno privatna Rotsildova) kolonija, jedan obican nosac aviona Pentagona (upravo kao sto je Kosmet obican nosac helikoptera za americko istureno odeljenje za agresivna dejstva). Drugo, ne treba ovde ucitavati preveliku mudrost ruskih stratega, vec pogledati cinjenicama u oci da je Rusija slaba u poredjenju sa zapadnim blokom i veci sukob joj ne odgovara. Rusiji treba bar jos cetrdesetak godina mira da se ekonomski (i vojno) povrati i ponovo bude pandan Amerikancima koji besomucno trose na vojnu ekonomiju (jedino sto trenutno postoji od industrije u SAD).
Preporuke:
0
0
13 subota, 25 septembar 2010 02:11
slučajni prolaznik
Izrael jeste možda stvoren da bi predstavljao privatnu koloniju velikog tate. Možda. Ali, deca su se otela tatinoj kontroli. Kao što su se deca iz RS otela kontroli tata Slobe, kada su osetila da mu baš nije naročito stalo do njih, pa zauzvrat dobila sankcije na Drini. Niko ne garantuje da deca Izraela neće pasti u nemilost oca stvoritelja, jer ne žele više da ga slušaju, a možda mu više i ne veruju, s razlogom. Uskoro će imati pred sobom i potpuno islamsku Tursku, koja ne odgovara ni njima ni Rusima. Rusija i Izrael imaju vrlo realan razlog za savez. Razmislite.
Preporuke:
0
0
14 subota, 25 septembar 2010 05:35
Danilo
@Darko Stanojevic,
Vidim,gospodine Darko,da Vam skace pritisak kad se pomene ili,ne daj Boze,kaze nesto pozitivno o Rusiji.Pitajte jedan cijeli narod u Republici Srpskoj ko mu je prijatelj,a ko neprijatelj.Oni to znaju i sigurno se ne varaju.
A,Vama,kao i mnogima u Srbiji godi samo ono sto dolazi iz Njemacke i SAD pa makar to bio i osiromaseni uranijum(da je bogatiji bio bi bolji,jel'da).Da,tamo je sve cool.E,tugo moja.Da,mnogi od vas mrze onoga ko vas nije spasio od batina,a ne onoga ko vas je tukao.
I nemojte,molim Vas,nikoga tjerati iz drzave(da uzme neko drugo drzavljanstvo) ako je rekao nesto lijepo o drugoj drzavi,to je,prije svega,nepristojno,jos pogotovo ako ste pametan covjek i intelektualac.

I na kraju moram reci da mi Vi gospodine Stanojevicu,stvarno,izgledate kao jedna uspjesno obradjena osoba u onom zapadnom eksperimentu,iz 90-tih godina,koji se zove:"Kako natjerati zrtvu da obozava krvnika".Bravo i cestitam!

P.S. I pazite na pritisak,druze,gospodine Darko.
Preporuke:
0
0
15 subota, 25 septembar 2010 07:36
gavrilo
Bravo!
Preporuke:
0
0
16 subota, 25 septembar 2010 10:45
TOPOLj
@Darko Stanojević...Šta Vam to znači "nezahvalni Srbi"?Ako sam ja Vas dobro razumio ja sam nešto rekao što ne valja o Srbima??Kada i gdje moliću lijepo?Gdje ste pročitali tako nešto?Ja sam Srbin koji je svoj patriotizam dokazivao tamo gdje su uloge između života i smrti podjeljene.To kao prvo.Kao drugo na živce mi već odavno idu Srbi poput Vas,koji se ili pravite da ne vidite ništa, ili stvarno ne vidite(ili očigledne činjenice ne želite da vidite).Zar ja trebam da volim Srbiju Borisa Tadića,Vuka Jeremića,Čede Jovanovića,Srbiju gdje njena kilava opozicija samo saginje glavu pred tamošnjim despotom a da mrzim Rusiju onog "zlog" Putina?Za Vašu informaciju,pošto živim u RS,živim sam svijedok koje prijatelj Srpskoj.Srbija,ova današnja,takva kakva jeste to sigurno nije.Rusija onih "zlih diktatora",Medvedeva i Putina to jeste.Kad ste Vi Darko toliki Srbin,što se ne angažujete(date lični primjer)na skidanju s vlasti Borisa Tadića?Poznato je ko je Boris Tadić.Po radnom učinku i još po nečem o čem ne mogu da sada pišem jer mi komentar sigurno ne bi prošao.Nemoguće je da sve ove godine taj čovjek opstaje na vlasti i što je još zanimljivije,niko,ama baš niko da u Srbiji lično njemu u lice kaže:čovječe,odavno si prešao crvenu liniju.Idi već jednom.Niko ni iz pozicije ni iz opozicije.Gari Vajnštajn Kasparjan jeste dio te osovine zla.Taj čovjek,ta "veličina",ta "ljudina", javno je tražio bombardovanje Beograda.Tim povodom oglasio se Anatolij Karpov,osvjedočeni prijatelj Srbije i Srba i jednom prilikom rekao da je s njim najbolje ništa ne imati.Je li ne valja ni Karpov??Možda ne valja ni Vladimir Kramnik??I Kramnik mu je jednom prilikom poručio,da,ako većina Rusa voli Putina,šta ima on da glumi nekakvog demokratu i reformistu?Otprilike tako.Kako se to Rusija drži zadnjih godina na globalnom planu?Treba da dođu da ginu za beogradske NATOfile,da brane KIM,a da ih iz Srbije pljuju i što je najžalosnije da im iz te iste Srbije vezuju ruke u UN svojom diplomatijom.Malo sutra gospodine.Na to zaboravite.
Preporuke:
0
0
17 subota, 25 septembar 2010 11:23
TOPOLj
Zbog ograničenja,moram da odgovorim gospodinu Stanojeviću u drugom dijelu jer prosto moramo neke stvari razjasniti.Ako ste Vi Darko neki opozicionar,neko ko očima ne može da vidi aktuelnog predsjednika(recimo da je tako)čemu onda termin koji ste upotrebili "druga strana medalje"?Po ovome ispada da je Rusija isto što i Amerika ili EU što Vi uostalom i jasno kazujete u svom komentaru.Na ovu Vašu konstataciju ja samo mogu da kažem:Blago Borisu Tadiću kraj takvih.I ne samo Tadiću.Blago i Čedi Jovanoviću i Vesni Pešić.Blago Briselu i Vašingtonu.Vladaće oni Srbijom kraj takvih "Srba" još dugo.I nek vladaju.Snimali su Vaš profil u Srbiji(svaka čast pošptenim Srbima i Srpkinjama u Srbiji koji vole Putinovu Rusiju.Njima se klanjam do zemlje i puno ih pozdravljam)i snimajući vas uočili su da sa takvim neće biti nikakvih problema.Proučili su Vas do u najsitnije detalje.Iako očima ne mogu smisliti Brisel i Vašington moram im skinuti kapu kad je analiza mentalnog sklopa Srba pout Vas u pitanju.Savršeno odrađen posao.Što je pravo,pravo je.Ovo dokazuje da Vi treba da se ogledate sa sobom a ne ja sam sa sobom.Čitao sam i ja Vaše komentare po ovom sajtu.Sasvim iskreno,komentari nejasni,nerazgovjetni,puni isprazne filozofije a sada kada ste otkrili sve karte što je dobro(treba otkloniti sve dileme)jasno je šta,kako,kuda i gdje.Ako Vam se toliko sviđa Jeljcinov general kako ga lijepo opisa gospodin koji se potpisao kao Starac Vujadin,a Vi mu Darko napišite pismo.Pohvalite njegovu kritiku "zlog tiranina" Vladimira Vladimiroviča.To u varijanti A.U varijanti B opletite po Dmitriju Anatoljeviču.Na samom kraju želim da kažem i ovo:Žao mi je Srbije.Na nju gledam kao i na RS(u srcu stalno,ne nikakva prokleta BiH)ali kraj vama sličnih,iskreno,bojim se za Srbiju.Sa takvima Srbija nema nikakvu šansu.Ovim okončavam svaku pšolemiku.I ovo je previše.Ko je slijep kraj očiju tome pomoći nema.
Preporuke:
0
0
18 subota, 25 septembar 2010 14:52
saša r.
@Topolj;

Potpuno se slažem s Vama!
S tim što bih dodao da Izrael nikako ne bih povezivao s Jevrejima iz Vol Strita, jer se ne mogu porediti.
Izrael predstavlja "izgubljenu" i čestitu decu, isto kao i Republika Srpska. Nije li Ratko Mladić rekao NE Slobi, kao što je to učinio i Izrael Velikom bratu iz Vol Strita?!
Slažem se i sa starcem Vujadinom, jer je Leonid Ivašov čovek iz Jeljcinove garniture, koja je pomogla Srbiju samo retorički, kao i predsednik Tadić Kosmet.
Nije mi žao Irana, jer je slao svoje teroriste u Bosnu, kao i na Kosmet!
Rusija i Izrael imaju jak interes, smatram da bi i Srbija trebala da se priključi tom savezu.
Preporuke:
0
0
19 subota, 25 septembar 2010 16:01
LJubomir Nedeljkovic
Na ovom jadnom, mracnom i zombiranom svetu, ne postoji drzava ili vlada koja moze i sme da uradi nesto protiv interesa izraela.
Amerika je vec godinama najbolji primer.
Preporuke:
0
0
20 subota, 25 septembar 2010 18:52
srbin četnik
Pozdrav bratskom Izraelu u borbi protiv mudžahedina i njihovih plaćenika koji po Srbiji šire defetizam i terorizam. Glave su nam se popeli u Bosni veliki hamasovci. Isto to važi iza Kosovo gde smo debelo osećali hamas/iran. O sandžaku ćemo tek pričati!
Preporuke:
0
0
21 subota, 25 septembar 2010 18:52
Gedza
Bravo Ljubomire Nedeljkovicu
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 26 septembar 2010 00:44
Turas
@Topolj" Veruj u ljubav i onda kada zadaje bol".To vazi i za otadzbinu.Tu se ne razmislja mozgom.Znas kome srce pripada.A i zivot kada ga zatrazi.Nema samo u Srbiji Stanojevica,ima i Republika Srpska svoje dilbere.Zato ne treba gubiti vere u ljude.Srbija,verujem,vecim delom oseca isto kao i vi gosp.Topolj.Svaki iole pametan Srbin danas zna da bez podrske Rusije nasa buducnost je sluganjaska i predstoji nam,kao narodu,nestajanje.Ko to nije do sada uvideo,laze.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 26 septembar 2010 01:08
Aleksandar
@Ljubomire Nedeljkovicu

Amerika je primer drzave koja ne sme da ucini nista protiv Izraela, kazete. Ali to je postavljanje stvari na glavu. Ne rade se o tome da li SAD smeju nesto protiv Izraela, vec o tome da su obe drzave u vlasti sacice istih groteskno bogatih familija. Pre ce biti da narodi SAD i Izraela ne smeju (ili ne znaju kako bi) ucinili nesto protiv tih nekoliko familija koje sasvim sigurno zasluzuju sudbinu Romanovih. Da te familije nestanu i nama bi svanulo!
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 26 septembar 2010 15:27
Darko Stanojević
Ne mogu da vam odgovorim svima koji me proglasiše za izdajnika srpstva jer ne verujem Rusima (!!!)

Srdačan pozdrav!
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 26 septembar 2010 16:25
roadrunner
U kako ste vi Darko Stojanoviću tako lagano izjednačili NATO i Rusiju. Ajd Darko, pogledjate, samo prošlost u predhnodnih par godina, ili 10-15?

Možete mi reći Darko, neku zemlju koja ja uspela da za 10 godina očisti Srbe iz Hrvatske, poprilično ih očisti u BiH i dalje se uporno trudi da ih tu ne bude u budućnosti, odvojila Crnu Goru i od nje napravila Dukljanski Đukanistan, očistila Srbe sa Kosova, dala ga Albancima, i dalje radi na razaranju i ovoga što je ostalo od Srbije.

Ja Darko ne mogu, da to uporedim čak ni sa Naci Nemačkom i Otomanskim carstvom, ni oni nisu bili ni toliko temeljni i toliko brzi.

A vi tako..USA = Rusija...
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 26 septembar 2010 18:28
Aleksandar
@ srbin četnik

Neverovatno brkanje loncica izvire iz vasih komentara. Te koje nazivate "mudzahedinima" koji, kazete, "sire defetizam po Srbiji" nemaju bas nikakve veze sa narodom koji se nalazi pod izraelskim terorom (a islamske je vere): Palestincima. Nisu Palestinci dolazili da ratuju po bosni i Kosovu niti finansijski podupirali one koje jesu. Naprotiv, te teroriste sa Kosova i one koji su se aktivirali po Bosni i sada Sandzaku su finansirali, nahuskavali, opremili i obucili Amerikanci (zajedno sa Englezima i Svabama). Da li vi mislite da je Holbruk Muslimn ili mislite da je ambasadorka SAD u Beogradu koja svakog petka ide u Novi Pazar da huska pojedine (koji su eto muslimani po veri) izdajice svoga naroda protiv drzave Srbije isto mulimanka, mudzahedinka? Kada je u pitanju Izrael, tamosnji Palestinci mnogo vise lice na nase Srbe sa Kosmeta, a Izraelci na KLA-Siptare. Izraelci i Siptari su ti koji uz pomoc SAD (anglo-rotsildovskog kaptala) otimacki prave drzavu na teritoriji tudje drzave. Vas cetnicki komentar odise nepotrebnim i za Srbe stetnim anti-muslimanskim rasizmom. Srdzbu, da bi bila produktivna, treba uperiti na pravog zlotvora, a ne nevine ljude makar koje da su vere.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 26 septembar 2010 20:25
dragoslav pavkov@Danilo,Topolj
Dakle,NSPM je prenela tekst generala Ivašova,neki komentatori su ustvrdili da ne razumeju smisao odbijanja Rusije da Iranu isporuči protivvazduhoplovne raketne sisteme S-300,jedan je konstatovao da ni Rusima ne cvetaju ruže-a vas dvojica ste dobili šlagvort da raspalite po Srbima iz Srbije,takozvanim Srbijancima (mada bih ja tako nazvao sve državljane Srbije,ali 'ajd...)!?

Ni meni nije najjasnije zbog čega je obustavljena isporuka tog ODBRAMBENOG oružja zemlji koja je predmet pretnje agresijom.Ne vidim kako se to uklapa u imidž Rusije kao zemlje posvećene miru u regionu i svetu.Pre bih rekao da su Vladimir Vladimirovič i onaj drugi nešto istrgovali sa SAD i Izraelom...Rusija je veliki igrač na svetskoj sceni,njeni interesi se moraju uvažavati ali,neka mi Bog oprosti, ali nikome ne smemo verovati samo zato što nam se tako sviđa.

Vas dvojica ste spremni da pozdravite sve što dolazi iz Rusije i od ruske vlasti koju vidite kao primer vlasti kakvu bi Srbija trebala da ima.I meni se dopada marketing Vladimira Putina i predsednika Medvedeva.Pozdravio sam odlučnost Moskve da zaštiti Južnu Osetiju od gruzinske agresije...Ali,kakve to veze ima sa nama?Šta to narod u Republici Srpskoj zna što mi ovde ne znamo?Cenim doprinos Rusa,Kozaka,Osetina i drugih koji su kao dobrovoljci učestvovali u ratu na srpskoj strani,ali dajte,malo nas podsetite kakav odnos Srbijanci-Rusi je bio u to vreme...Mislim,koliko Rusa a koliko Srbijanaca je branilo Republiku Srpsku?

Znači,za deklarativnu podršku Rusije srpskim nacionalnim interesima-ja se deklarišem sa HVALA VELIKO.
Kada vidim neku konkretnu pomoć,nešto kao Topolj ili barem S-300,deklarisaću se sa:E,ovo je već nešto.

Do tada,zamolio bih vas i vama slične da se uzdržite od prebrojavanja Srba i patriota.

PS.Poznajući stil Darka Stanojevića ne mogu da verujem da on osim ovoga zadnjeg nema šta da kaže?!
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 27 septembar 2010 12:14
Darko Stanojević
Moderacija, g.Pavkov.

Razmišljam se, možda je "DŽon" bio bolji čovek od mene...
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 27 septembar 2010 17:40
OKVIR
Velika drzava mora da ima veliku politiku, ali ta ne mora nuzno da bude zlotvorska/zlocinacka!!! Ako Rusija odluci da ne isporuci S-300, znaci da joj je to u interesu. Da li je time napala Iran?
Da li je Iran Ruska gubernija?
Ako je amerika svetski siledzija i ubija po svetu svugde gde ne dobiju ono materijalno sta traze, zasto Rusiju izjednacavati sa amerikom ili ispod zita gurati teze o ovakvoj ili onakvoj Rusiji, i to zato sto je americka politika zlocinacka. Magla i jos maska na licu.
Ima dosta komentatora i ovde na NSPM, na razlicitim temama, gde se podmece teza o nekakvoj krivici Rusije o ovom ili onom samo da bi se skrenula paznja sa ZLA KOJE NAM (i drugde po svetu) JE NANEO ZAPAD a pre svega ta ista amerika ( tacnije americki establisment )!!!
Dakle, normalne drzave (ako nemaju instalisanu kvinslisku vlast - u ovom ili onom stepenu) vode politiku u svom interesu a amerika ne vodi politiku vec UBIJA u interesu krupnog a pre svega KRUPNOG FINANSIJSKOG KAPITALA!!! "Dvadeseti vek je SVEDOK" i nikakva ispiranja mozga to ne mogu da zataskaju.
Preporuke:
0
0
30 utorak, 28 septembar 2010 03:39
Danilo
@ Dragoslav Pavkov,
Slusajte gospodine,ako ne poznajete neke cinjenice bolje da nista ne pisete,a kamoli da jos nekoga napadate.Sta vi znate kako je opstala Republika Srpska i kako se odrzava do dana danasnjeg,a kako i zasto Srbija pada u ponor sve dublje i dublje?Da se,mozda,SAD i EU nisu bojale Milosevica pa mu dale POLOVINU BiH?Da se nisu mozda SAD i EU bojale Mladica i njegove voske?Da li je Milosevic po nagovoru tog istog Zapada uveo ekonomske sankcije na Drini.Ko je od Rusa bio u Srpskoj tokom cijeloga rata i sta su sve Rusi donosili u Srpsku,ni to ne znate?Izvinite,ne mogu vam pisati sve detalje o ruskoj pomoci u toku i poslije rata Republici Srpskoj.
I ne mjerim ja vama,g-dine Pavkov,vas patriotizam,vi ga sami pokazujete.U Narodnoj Skupstini Republike Srbije sjede ljudi koji priznaju nezavisni KosMet,sta dalje reci.Tako nesto se u Srpskoj,jednostavno,ne bi moglo dogoditi.
I jos jedno da i vama kazem,zasto mrzite onoga ko vas objektivno nije mogao braniti,a volite onoga ko vas je tukao.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 28 septembar 2010 11:51
TOPOLj
@Dragoslav Pavkov...Žao mi je što moram prekršiti zadatu riječ,da se više neću javljati ovim povodom,(izvinjavam se moderatorima) ali komentar g.Pavkova zaslužuje podrobnije objašnjenje.G.Pavkov,ja pozdravljam politiku aktuelnog ruskog dvojca Putin-Medvedev.To pozdravlja većina poštenih Srba koje razne rijaliti emisije i cenzurisani mediji po Srbiji nisi ubili u pojam.Vi ste na ovom sajtu ostavili dosta tekstova(negativnik)posvećenih pokojnom predsjedniku Slobodanu Miloševiću.SM kojeg Vi neizmjerno pljujete po ovom sajtu,bio je veći čovjek hiljadu puta od ovih danas koji se predstavljaju kao demokrate.Moje lično opredjeljenje nije bio SM.Lično smatram da je najveće ime političke scene u Srbiji i čovjek vrijedan svakog poštovanja gospodin Koštunica.Nažalost jedan dio Srba u Srbiji je zaljubljen u svoju propast,pa se mazohistički ponaša kako prema sebi tako i prema Srbiji,svojoj jedinoj domovini.Ja ću takve da prozivam,sviđalo se Vama ili ne.Običaj drugosrbijanaca je da Srbe u BiH nazivaju Bosancima.G.Pavkov,odakle je rodom g.Koštunica?Iz Srbije ili iz BiH?Isto ovo pitanje vrijedi i kada je u pitanju pokojni SM.Naš proslavljeni režiser Emir Kusturica jednom prilikom je rekao da narod koji svog predsjednika isporuči tuđinu,taj narod je isrctao limit svoje suverenosti.1000 posto tačno i još bih dodao:iscrtao limit poštovanja u svijetu.I takvima da Rusi daju Topolj??On bi sa ovima na vlasti danas i njihovim neodgovornim biračima bio uperen u Moskvu a ne u Vašington ili Brisel.Da Čeda Jovanović ima na raspolaganju Topolj?G.Pavkov,jeste Vi zaista ozbiljni?Pa šta Vi mislite,da su Rusi pali s Marsa i da ne znaju koje ko u Srbiji?To kao prvo.Kao drugo što god je g.Koštunica rekao to se nažalost obistinilo kada su u pitanju ovi nesrećnici na vlasti.Znate g.Pavkov biografija g.Koštunice je čista kao suza.Ali kod nekih bogami nije.Ti neki su podložni raznim manifetlucima.Svašta izmišljaju a jedan dio naroda nikako da pogleda lijevo ili desno.Možda nešto ima zanimljivo.Samo pravo i u provaliju.
Preporuke:
0
0
32 utorak, 28 septembar 2010 20:56
Petrushin
Mystery over Russian general found dead on Turkish beach

Russian media question official version of death of Yuri Ivanov, that he died going for a swim

/.../

Major General Ivanov's body was found on 16 August but was only identified last week. Russia's Red Star newspaper confirmed his death on Saturday in a brief obituary. Russia's defence ministry declined to comment further.

Today, however, the Russian media questioned the official version of his death – that he had died while going for a swim – and pointed out that, as a top-ranking spy, he would have been accompanied everywhere by bodyguards.

The news portal Svobodnaya Pressa also pointed out that Ivanov was the second top GRU agent to die in unexplained circumstances. Another senior agent, Yuri Gusev, was killed in 1992 in a "car accident". His fellow officers later established that he had been murdered, the paper said, adding: "Spies of that rank are well protected. As a rule, they don't die by chance."

After finding the body, Turkey's foreign ministry approached neighbouring countries for further information, with Damascus reporting that Ivanov had gone missing while on assignment in Syria.


http://www.guardian.co.uk/world/2010/sep/01/russian-general-yuri-ivanov


Cudne stvari se desavaju, od kako je Rusija pocela ozbiljnije da naoruzava i trenira sirijsku armiju!

Izrael je razapet na sve strane i nije mu lako!

Bice interesantno gledati razvoj dogadjanja - Ameri nemaju nikakvo rjesenje za Bliski i Srednji Istok!

Arapi narucili $120 milijardi dolara USA-oruzja!

Svi strahuju od svakoga! :o))

Rusi, u svakom pogledu, igraju mnogo dobro - od Iraka naovamo!

ps. Kupujte Gazprom-ove i Lukoil-ove akcije i uzivajte!
Preporuke:
0
0
33 utorak, 28 septembar 2010 23:13
dragoslav pavkov@Danilo,Topolj
Danilo,iskreno ne znam šta bih vam rekao...Što se tiče Rusa koji su dolazili u Srpsku tokom rata,sećam se Limonova koji se slikao kako sa srpskih položaja nišani na Sarajevo.Koliko vam je to pomoglo u vreme najžešće antisrpske histerije sa Zapada,kada se rukovodstvo Srpske i Srbije ubijalo u pokušajima da dokaže kako je laž da Srbi guše glavni grad BiH-rešite sami sa sobom.Mislim da je dolazio i Žirinovski da vam ponudi nuklearno naoružanje,ali ne sećam se najbolje kako je to završilo... Biće da su se SAD i EU uplašile tog aranžmana s njim (a ne Mladićeve i Miloševićeve vojske) pa su odlučile da vam "daju" pola Bosne i Hercegovine.
Topolj;
Vi ste ozbiljniji sagovornik pa ću se potruditi da vam objasnim: Kao Srbin i građanin Srbije čiji je pokojni Milošević bio predsednik imam pravo na svoje mišljenje o njemu kao i pravo da to javno saopštim onima koje to zanima.To što su njegovi naslednici na vlasti u mojoj zemlji loši,nikako ne znači da je on bio dobar.
I njega i one posle njega birali su Srbi i ostali građani Srbije koji imaju pravo glasa ovde.Ni meni se ne dopada kako Mile Dodik na predizborne skupove vodi Borisa Tadića i prikazuje ga svojim simpatizerima sugerišući im na taj način kako kobajagi njega podržava Srbija-ali to je vaša stvar.Koga god izaberete da vas predstavlja ja ću ga prihvatiti.Zašto vi ne možete da prihvatite da su ovu i ovakvu vlast hteli vaši rođaci iz druge srpske države?Odakle vam ideja da nam dođete u kuću i solite nam pamet,ne propuštajući ni jednu priliku da nas proglasite nedoraslim i nepismenim?Padne li vam ikad na pamet da dođete kod svog brata na primer,i da mu docirate šta bi on trebao da radi sa svojim novcem?Treba li svoja biračka prava da prenesemo na vas,koji iz daleka "bolje" vidite šta je za nas dobro? Čime smo to mi Srbijanci zaslužili takav odnos dobrog dela Srba izvan Srbije i kakav odgovor od nas očekujete?
Saberite se više i shvatite da naše probleme moramo rešavati mi,a vaše vi.
Preporuke:
0
0
34 sreda, 29 septembar 2010 20:24
aleksandar
Kao okoreli prosvećeni srpski nacionalista i patriJota moram da po prvi put iskažem neslaganje sa mnogopoštovanim gospodinom Pavkovom, čije autorske tekstove i komentare inače čitam sa velikim uživanjem i odobravanjem.
Ja se ne bih složio da postojimo podvojeno "mi" ovde u Srbiji i "vi" tamo u Republici Srpskoj.
Niti mislim da ima mesta poređenju sa braćom u vezi sa raspolaganjem novcem.
Svi smo mi zapravo jedno.
Srpstvo je jedno i jedinstveno.
I svaki brat Srbin može slobodno meni da kaže šta mu se ne sviđa u Srbiji, kao što sebi dajem za pravo da komentarišem ono što mi se ne sviđa u Srpskoj.
I kada ne mislimo isto, i kada smo prisilno odvojeni, mi smo jedno. U srcu i duši.
Nemamo pravo da se delimo rečima "mi" i "vi".
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 30 septembar 2010 01:03
Odbrana i poslednji dani
Slažem se sa Aleksandrom. Podvojeno biće spada u domen psihopatologije, a ja ne mislim da smo baš toliko zastranili.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 30 septembar 2010 05:58
Danilo
@ Aleksandar,,,Hvala gospodine Aleksandre na ovom komentaru i neka vase rijeci budu tacka na ovu temu.Svaka Vam cast.
A oni Srbi koji misle drugacije,neka se dobro zamisle.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner